2011. február 19., szombat

Kórházban :(

Nagyon-nagyon sajnálom, hogy ilyen sokáig nem jelentkeztem. Az-az igazság, hogy két hétig voltam lázas otthon, felülni sem bírtam, nem hogy írni. Azt mondták ez csak egy kis vírus...
Most mégis itt fekszem a kórházba és innen írok nektek. Tényleg nagyon sajnálom, de úgy néz ki, hogy két hétig benn fognak tartani. Kétoldali tüdőgyulladásom van.
El sem hiszitek mennyire szeretnék írni, tele vagyok ötletekkel, de mikor le kéne írni nem jönnek a sorok. Megpróbálok összehozni egy fejlit, de nem ígérek semmit.
Még egyszer nagyon sajnálom, remélem megértitek.
Puszi
Trixi

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jaj, ne butáskodj, te most csak pihenj!
Eszedbe ne jusson az írás ilyen betegen, hallod?!
Minnél előbb gyógyulj meg, és várjuk a fejit! :)

Puszi: AliceAngel

Road írta...

Egyetértek az előttem szólóval.:)
Pihenj csak, most az a legfontosabb, hogy meggyógyulj :)
Mi várunk rád, nyugii:P
Puszi đóri

Névtelen írta...

Egyetertek az elottem irokkal.
Ilyen betegen irni?? Nem, nem, most pihenni kell, a legfontosabb hogy meggyogulj. Mi turelmesen varunk, nem fogunk elszaladni, vagy valami, szoval ezen ne fajon a fejed.
Minnel hamarabb gyogyulj meg! :D

Névtelen írta...

csak pihenj . most arra van szukseged mindenki megvarja hogy meggyogyulj. ha rendben leszel csak aztan irj
gyogyulj hamar Kriszti

Megjegyzés küldése