2011. április 22., péntek

Újabb díj! :)

Sziasztok!
Ismét egy díjat kaptam és már nem is tudom hányadikat. Köszönöm szépen Szoffi-nak, Dreamea-nak, és Brigi Bogyónak, az én kedves odaadó húgicámnak, akiknek nagyon sokat köszönhetek mostanság. :) (L)
A díjhoz ezek a szabályok tartoznak:

1. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad (belinkelve a blogját)!
2. Tedd ki a logót a blogodra!
3. Írj magadról 7 dolgot!
4. Add tovább 7 embernek (ne felejtsd el linkelni a blogjukat)!
5. Hagyj megjegyzést náluk, hogy tudjanak a díjazásról!
Akkor 7 dolog magamról: - Orvosi pályára szeretnék menni, mint gyerek vagy állatorvos
- Imádom a Húgicám, akiknek tényleg sokat köszönhetek, ő az aki tudom hogy mindig ki fog állni mellettem, :) ::
- Sokat vagyok mostanában beteg, ami nem csak az immunrendszerem gyengesége miatt van, ha valakit érdekel leírom :D
- Mostanában szomorú zenéket hallgatok, de általában minden stílust szeretek
- Egy új történet megvalósításán töröm a fejem, és ha minden jól megy akkor a nyár közepén vagy végén el is kezdem
- Sok embert mondhatok barátomnak, de csak páran állnak ki értem, akkor mikor igazán baj van
- Utálom a matekot és a spanyolt

Akiknek küldöm:
Musafan
Alexandra Cullen
Nicole
Amy
ElenaBells
Bri
Nica

Ui: a frisst lehet hogy még a mai nap folyamán felteszem, nem tudom, most egy kicsit összecsaptak a fejem felett a hullámok, de nem hanyagollak el titeket, lehet, hogy egy két napot csúszni fogok, és előre is sajnálom, de most nem csak az iskola miatt vagyok gondterhelt, remélem megértitek. Köszönöm.
Trixi

2 megjegyzés:

Alexandra írta...

Nagyon köszi!!!bocs,hogy csak most,de nem gépezhettem...:(...még1szer löszii!!!

Reaa. írta...

Köszönöm :)

Megjegyzés küldése