2011. május 9., hétfő

Köszönöm!

Sziasztok, ismét csak köszönöm a két díjat, amivel megajándékoztatok. Köszönöm Brigi Bogyónak :)
Köszönöm Brigi Bogyó és Szoffi.
A díjakat most nem küldözgetem tovább, vigye aki akarja :)
5 dolog magamról:
- Hétvégén voltam Szombathelyen :)
- Mindig is szerettem volna egy háziállatot, de szőrallergiám van
- Pesten lakom, de lehet ez már nem sokáig lesz így :D
- imádom a csillagászatot és a tengerbiológiát
- misztikus történtetek a favoritak nálam

Még egyszer köszönöm mindkettőtöknek.

2 megjegyzés:

Alexandra írta...

Gratula díjhoz!!!!Igazán megérdemled!!!!Örülök,hogy te is szereted a csillagászatot!!!Én is oda vagyok érte!:DDD

keiko írta...

JESSZUSOM!!! Remélem ez kifejti, hogy mit érzek a történeteddel kapcsolatba. Egyszerűen nem hiszem el! Fantasztikusan jól írsz. Ez már a második történet, hogy az egyik szereplőnek elveszik a párját, s mégis, láss csodát nekem ez tetszik. Na jól van többet nem nyáladzok... Légy olyan jó és kedves meg nőies hogy hozod minél hamarabb a fejezetet, mert nem csak a körmeimet rágom le hanem az egész kezemet. :) na jól van, további sok-sok ihletet...és siess! :)
U.i benne lennél egy link cserébe?

Megjegyzés küldése