2011. július 5., kedd

Sziasztok!

Sziasztok!
Nos mint azt láthattátok, Amy példáját követve engem is megtalált a kedves "nincs".
Igazából nem értem ezeket az embereket, ha nem tetszik a töri, akkor nem kell olvasni. Azt hiszem ez világos. Én bírom az építő kritikát, mert abból tanulok. De az, hogy csak azért nem tetszik, mert nem azt írom, ami személy szerint neki tetszene, az már érthetetlen. Az ilyen nyisson saját blogot. Én nem is mondanék többet.
Viszont valakinek nem tetszett, ez a kis hozzászólás, az pedig a húgom volt. Hagyott számodra egy kis üzenetet. Remélem ebből megérted, hogy ha nem akarod olvasni, akkor legalább ne hord le más kemény munkáját.

Kedves, drága, egyetlen Nincs!

Te vagy a legeslegjobb olvasó kerek-e világon! Imádunk téged! Nem is értem, hogy hol lennénk nélküled!
Milyen jó, hogy szemrebbenés nélkül tudok hazudni olyan embereknek, akiket még arra sem tartok, hogy jókislány módjára próbáljak velük kommunikálni.
Ahogy ezt elnézem, már megtették páran, Amy blogján is, mégsem értetted meg a normális beszédet. Úgyhogy úgy érzem, hogy más dolgokhoz kell nyúlnunk.
Ilyenkor sajnálom, hogy már bűncselekmény a középkori kínzóeszközök használata… *sóhajt*
Nem értem, hogy miért csinálod ezt. Miért kell lehordani a blogokat? De tudod mit? Nem érdekel a magyarázatod. Azt csinálsz, amit akarsz. Úgy érzem, hogy senki sem veszi komolyan a szavaidat. Már senki sem vesz komolyan téged. Én is csak röhögök rajtad. És tudod, hogy milyen jó érzés?
Ha tényleg ennyire rossznak találod a történeteket, akkor mi a francnak olvasod? Amy blogján hagyott megjegyzéseidet olvasva… Nem tetszik, ahogy alakul a történet? Nem tetszik, hogy szétszedték az Alice-Jasper párost?
Két lehetőség tárulkozik eléd:
 a, Hagyd el a blogot, ne gyere vissza többet.
 b, Olvasd csak nyugodtan, de tegyél úgy, mintha itt sem lennél. Közben nyugodtan nyithatsz egy blogot, ahol Alice-Jasper párost fogod az egekbe repíteni boldogságukban.
Jó ötlet is lenne, ha nyitnál egyet. Tudnánk egyet mulatni rajta. Mert ahogy elnézem a chat-ekbe írt szavaidat… a szellemi szinted a földdel egyenlő, a szókincsed pedig egy A4-es papírlapra ráférne.
Ha szeretnél, jöhetsz hozzám is, nagyon örülnék neked. Itt megtalálod a blogomat ;DD
Azt hiszem mást nem kívántam mondani.
Üdv.: Brigi

U.i.: Azért elmehetsz a fenébe!

Mindenkinek további szép napot!
Puszi, Trixi

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése