2010. november 13., szombat

2. Fejezet - A Nagy nap


Sziasztok! Meghoztam a fejezetet, mondani szeretném, hogy van benne egy pici 18-as rész. Tudom, hogy ez senkit nem tántorít el, de azért kiírtam. Jó olvasást! Puszi!
/1859 Texas fél évvel később/   
                           
Reggel hangos kiabálásokra ébredtem, anya hangosan magyarázta, hogy mit és hogyan kéne rendesen csinálni. Annak ellenére, hogy álmos voltam hihetetlen boldogság fogott el, így már könnyebben keltem ki az ágyból és indultam a fürdőbe elvégezni a reggeli teendőimet. Ezután felvettem egy egyszerűbb ruhát, és a folyosó felé indultam. Oda kinn is ez a felfordulás várt, mindenki ide-oda szaladgált, miközben a ház már félig pompában állt. Mindenhol virágok, a kedvenceim: rózsa és liliom. A házat elárasztotta a virág illet, amibe szívesen szagoltam bele. Ajkaimra pedig mosoly húzódott. 
A konyha felé mentem ahol már készen volt a reggelim. Köszöntem, de nekem csak futólag köszöntek vissza, itt is nagy volt a felfordulás, mindenki koncentrált a feladatára és közben beszélgettek, hogy mit és hogy kéne jobban csinálni. Én leültem az asztalhoz, amin már a reggelim tálalva volt. Nem igazán figyeltem a többiekre, inkább azon gondolkoztam, hogy milyen fontos a mai nap az életemben, erre gondolva újra elmosolyodtam. Gyorsan bekanalaztam a reggelim és a szobámba mentem, futólag összefutottam anyával, aki egy puszival üdvözölt, elmondta, hogy apa Jasper éknél van. 
A szobámba érve bevágtam magam mögött az ajtót és az ágyamra ugrottam, legszívesebben felsikítottam volna, annyira örültem. Belegondolva, hogy Jasper és én már fél éve együtt vagyunk és ezen túl életem végéig velem lesz hihetetlen volt. Ma végre férjhez megyek, ahhoz a férfihoz, akit szeretek, és aki viszont szeret. Jasper az elmúlt fél évben minden nap éreztette velem mennyire szeret, és becsül. Gondolatmenetemet anyám és a szobalányok zavarták meg, akik mondták, hogy készülődnöm kell. Először a fürdőbe mentem, ahol vettem egy forró fürdőt, hajat mostam felvettem egy köntöst, majd anyáék kezeire bíztam magam. Behunyt szemmel, vártam, hogy készen legyek. Anya a hajam csinálta, valaki elszaladt a ruhámért, amit még én sem láttam, valaki a kezem hozta rendbe, míg volt, aki a lábam masszírozta. Nem tudom mikor végeztek, csak szólongatására eszméltem fel. Mindenem elzsibbadt, mikor felálltam, visszasétáltunk a szobámba, ahol már ott volt a ruhám. Gyönyörű hófehér színben pompázott. Spagetti pántos volt, egészen a derekáig testhez simult, de onnan harang alakban omlott szét egészen a földig. Apró kis gyöngyök voltak a mell részénél. Varázslatos volt. Anya segített felvenni, miután kipirosította az arcom és feltette a fátylam, kijelentette, hogy kész vagyok. Végre a tükör elé állhattam, hogy megnézzem magam, sosem tartottam magam olyan csodálatosnak, de most határozottan úgy éreztem magam. A hajam kicsit hullámos volt, és a nagyobb tincseim oldalra voltak feltűzve. A ruhám pontosan olyan mintha rám öntötték volna. Az arcom ragyogott, a szemeim csillogtak és ajkaimon mosolyra húzódtak. 
Mivel idő közben apa is megjött végre, ezért elindultunk a templomba. Ahogy egyre jobban közeledtünk én annál idegesebb voltam, a gyomrom teljesen összezsugorodott. Anyám kezét idegesen szorítottam, aki nyugtatgatott, és simogatta a karomat. De szerintem addig nem leszek nyugodt amíg Jasper felesége nem leszek. Apa velem szemben ült, és látszólag nagyon jól szórakozott az idegességemen, mire én csak morcosan visszanéztem rá. Erre megint elmosolyodott. Én viszont egyre jobban idegeskedtem. Már láttam a templom tetőt, próbáltam nem idegeskedni, és arra gondolni mi lesz az esküvő után, hogy milyen boldogok leszünk együtt csak mi. A hintó megállt, apa először anyát majd engem segített ki. 
Mikor már a templom bejáratához értünk apámba karoltam és úgy léptem át a templom küszöbét. Végignéztem a sorok között, rengeteg ember eljött, valószínűleg fél Texas itt volt.  Aztán megláttam őt, és minden más kiürült a fejemből. Ott állt tőlem pár méterre, fekete öltönyben, azzal a ragyogó mosollyal az arcán. Lassan közeledtünk felé, míg végül elértük, és apám Jasper kezébe helyeztem az én kezem. Jasperből csak úgy áradt a büszkeség, ahogy rám nézett. A szertartás elég hosszúra, de szépre sikeredett, bár nem nagyon figyeltem a pap szavaira, ahogy azt hiszem Jasper sem. Egész végig egymás szemébe néztünk, ahonnan én csak mérhetetlen szerelmet, boldogságot, megkönnyebbülést és büszkeséget tudtam kiolvasni. El kellett szakadnom Jasper tekintetétől, mert a pap végre feltette a rég várt kérdést.
- Jasper Whitlock fogadod-e az itt megjelent Ashley Henninget hites feleségedül? Ígéred, hogy szeretni és tisztelni fogod, vele leszel jóban, rosszban, egészségben, betegségben, gazdagságban, szegénységben, míg a halál el nem választ? – ekkor Jasper rám nézett és kimondta az örökre összekötő szót.
- Igen – erre az egy szóra szívemet melegség öntötte el.
- Ashley Henning fogadod-e az itt megjelent Jasper Whitlockot hites férjedül? Ígéred, hogy szeretni és tisztelni fogod, vele leszel jóban, rosszban, egészségben, betegségben, gazdagságban, szegénységben, míg a halál el nem választ?
- Igen
- Önök ezen túl férj és feleség, megcsókolhatja a menyasszonyt – mondta a pap. Jasper két keze közé fogta az arcomat, mintha egy törékeny virágszirom lennék, és gyengéden megcsókolt. Egyik kezemet a tarkójára helyeztem, a másikkal a hajába túrtam. Míg Jasper egyre érzékibben csókolt, a vendégek tapsviharban törtek ki.
Jasper elvált ajkaimtól, kinyitottam a szemeimet és vigyorgó arcával találtam szemben magam. Megfogta a kezem és így fordultunk a vendégek felé, akik azonnal odajöttek hozzánk gratulálni. Először a szüleink, majd a rokonok, barátok. Ezután elmentünk a fogadásra, amit a szüleim adtak a házunkban. Jasperrel egy hintóval mentünk, egész úton csak egymást néztük néha egy-egy csókot váltva. Az út túlságosan is rövidnek bizonyult. A ház kívülről is gyönyörű volt, belülről pedig kedvenc virágom ezrei sorakoztak. A nappali át volt rendezve úgy alakították, hogy táncolni is nyugodtan lehessen. Apám köszöntőt mondott a tiszteletünkre. Azután a zenekar felcsendült és férjem felkért táncolni, amit örömmel fogadtam el. Kecsesen siklottam Jasper karjaiban, ő pedig szorosan tartott. Mindig is erről a pillanatról álmodtam, hogy annak a férfiban a karjaiban leszek, akit szeretek és aki, viszont szeret. A fejem Jasper vállára hajtottam, és beszívtam kellemes illatát. Éreztem, ahogy belecsókol a hajamba, ami kellemes borzongással töltött el. 
Az este folyamán még a szüleimmel is beszélgettem el sem tudom mondani, hogy a szüleim és Jasper szülei milyen boldogok, mintha ők mentek volna újra férjhez és nem mi. De mégis az este nagy részét férjemmel töltöttem. Nem egyszer felkért még táncolni, mondhatni az este nagy részét táncolással töltöttük. Majd felvágtuk a hatalmas tortánkat, és egymást etettük vele, Jasper szeme úgy ragyogott, mint ezer csillag az égen. Kívánatos ajkaival pedig mosolygott, szinte éreztem a belőle áradó határtalan boldogságot. Mikor már elég későre járt Jasper és én elköszöntünk a többiektől, akik még egyszer sok boldogságot kívántak és hozzájuk mentünk. Jasper szülei ma nálunk maradnak, mi pedig férjemnél töltjük a nászéjszakát, utána pedig hozzájuk költözöm. Jasper segített felszállni a hintóra utána ő is felszállt, majd elindultunk. Kicsit ideges voltam az éjszaka miatt, tudtam, hogy a férjem egy úriember és gyengéd, de egy nőnek nagy pillanat ez az életében. Jasper egész végig fogta a kezem, majd mikor megérkeztünk Jasper lesegített és bementünk a házba. A nappali olyan volt máskor csak most több virág díszítette. Jasper kedvesen a lépcső felé húzott, mert a kezünk még mindig össze volt kulcsolva. 
Amint beléptem Jasper hálószobájába elállt a lélegzetem, az ágyon friss fehér ágynemű volt húzva, amire rózsaszirmok voltak szórva, ami egy szív alakot formált. A szobát több gyertya világította be. El sem hiszem, hogy Jasper mindezt értem teszi. Kétség sem fér, hogy a legjobb ember lett a férjem, amire nagyon büszke vagyok. Jasper átölelte a derekam és apró puszikat adott a nyakamra, ami egy feltörő sóhajt csalt ki belőlem. Gyengéden maga felé fordított és megcsókolt, amit azonnal viszonoztam, és kezemmel szőke tincseibe túrtam. Jasper felvett a karjaiba és így vitt az ágyhoz majd gyengéden lefektetett rá. Ajkaimtól még mindig nem szakadt el, de kezével már csípőmet simogatta, az én kezem is felfedezőútra indult, először karján majd hátán simítottam végig. Elvált ajkaimtól és mélyen a szemembe nézett, nem láttam benne mást, csak színtiszta szerelmet és vágyat. Megfogta a karom és ülő helyzetbe húzott, majd mögém ült és elkezdte kioldani a fűzőm. Lassan és hihetetlen gyengédséggel oldotta ki, mintha érezte volna, hogy izgulok. Éreztem, ahogy ujjai végig cirógatják a hátam, amire megint csak sóhajtottam, miközben megcsókolta a nyakam, majd lefelé haladva, elérve a vállaimat finoman letolja a ruhám ujját, majd ugyanezt teszi a másik oldallal is. Én is kényeztetni és érezni akartam, ezért törzsemmel felé fordultam, hogy megszabadítsam zakójától és elkezdjem kigombolni ingjét. Annak ellenére, hogy a kezeim kissé remegtek, egész ügyesen megoldottam a feladatot. Így elém tárult kidolgozott felsőteste, vettem egy éles lélegzetet, mert félő volt, hogy elájulok a levegőhiánytól. Végigsimítottam mellkasán, amire egy sóhajt csaltam ki belőle. Jasper eldöntött az ágyon, és lehúzta a ruhám miközben a cipőmet is lecsókolta a lábamról, így csak egy szál bugyiban voltam előtte. Próbáltam a kezem magam elé tenni, de Jasper nem engedte, fölém került és azt suttogta a fülembe, hogy gyönyörű vagy. Ekkor kicsit felengedtem, Jasper hátát, mellkasát, karjait mindent, amit csak elértem simogattam és csókolgattam. Ő is ezt tette velem. Következő pillanatban nem tudom, hogy lehet, hogy annyira belefeledkeztem a csókjaiba, de már nem volt rajta nadrág. Jasper édes csókokkal ajándékozott meg, miután végigcsókolta testem minden négyzetméterét. Majd megszabadított minket az utolsó ruhadarabtól, majd a szemembe nézett, mintha csak megerősítést várna. Amennyire szenvedélyesen csak tudtam megcsókoltam ezzel egyetemben éreztem, hogy összekapcsolja testünket. Az-az érzés leírhatatlan volt, mindketten felnyögtünk. Jasper először lassan majd egyre gyorsabban mozgatta csípőjét én pedig felvettem vele a ritmust. Majd a gyönyör hullámokba öntötte el a testem, míg végül a hátam ívbe feszült, én pedig szorosabban öleltem magamhoz szerelmem. Jasper ez időben felnyögött, és szorosan tartott karjaiban. Mikor már valamelyest lecsillapodott a légzésünk, Jasper hátára fordult, engem pedig mellkasára vont, és ránk húzta a takarót.
- Szeretlek – suttogta hajamba.
- Szeretlek – motyogtam.
Néhány perccel később pedig elnyomott az álom szerelmem karjaiban.

3 megjegyzés:

Brigi Bogyó írta...

Szia Nővérkém :D
Nagyon jó lett! :D
18-as karika...hát...:D Ne jelentsd be legközelebb...mindenki lepődjön meg ;) :D
Még jó, hogy előre elmondtad, hogy az esküvő lesz benne, így vissza tudtam magam fogni, és nem kezdtem örömujjongásba :D (L)
Pucca Nővérkém. :D
Ui.: A részleteket msn-en megvitatjuk (L)

Amy írta...

Szia!
Az első dolgom, ahogy megláttam Amynél a chatben, hogy elolvassam. Jajj, annyira kíváncsi vagyok. Nagyon jók ezek a részek, mikor a múltat írod le. Engem mégis nagyon kíváncsivá tesz, hogy mi lesz ha újra találkoznak?! Alig várom. Eddig úgy tűnik, hogy hihetetlenül szeretik egymást, és ezt a szerelmet biztosan nem ölte ki Jasper szvéből teljesen az idő. Nagyon várom a következő részt!
:)
Puszi!

Névtelen írta...

Ez is nagyon tetszett, imadom ahogy leirod a dolgokat a multbol, Ashley karaktere is tetszik, ugy tunik nagyon, de nagyon szeretik egymast, es Jasper nagyon cuki volt. Megyek a 3. fejezethez.

Megjegyzés küldése