2011. január 18., kedd

Ízelitő

Tudom, hogy nagyon régóta nem voltam, de a fejezetet már elkezdtem írni, ha minden összejön akkor a hétvégén már fenn is lesz, de ha nem akkor is sietek vele. El se hiszitek milyen lelkiismeret furdalásom van, mert eddig nem frisseltem. Na de addig is egy kis szösszenet. Remélem sikerül felcsigáznom titeket.

"Egymás mellett futottunk vissza a ház felé. Emmett bácsi a jobb oldalamon Jasper bácsi pedig a bal oldalamon futott, mellette pedig Rosalie néni, aki támogatólag fogta végig a kezét. Jasper bácsi csak szorosan összezárta a szemét, és próbálta összeszedni magát. Szörnyű volt őt így látnom. Mióta megtudtam az igazat sokkal jobban szeretem Jasper bácsit, és azt szeretném ha boldog lenne. Ami most biztos, hogy nem fog összejönni. Sóhajtottam mikor megéreztem a többiek illatát. Lelassítottunk és megálltunk a hatalmas ház előtt, ahol a többiek már vártak.
- Jasper mi történt? Hol voltál? Jól vagy? - zúdította összes kérdését Alice néni Jasperre. Két keze fogta az arcát és kétségbeesetten nézett Jasperre. Jasper bácsi sóhajtott és kinyitotta a mostanra már vérvörös szemeit. "

3 megjegyzés:

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Névtelen írta...

MI VAN?????????????????? JASPER VERVOROS SZEMEKKEL??????????????????????? EZ MEG MI?????????? Nessie szemszog, ugye? De Jasper ugye nem olt embert? Ha meg igen, akkor miert? Es hol van Ashley? Ugye Ash nem megy el, es ugye nem ezert lett Jasper szeme voros? UGYE??? Mond hogy nem!
Most itt hagytal telyesen kibukva, es varnom kell a frissre kitudja meddig! Gonosz vagy! Hogy tehettel fel pont ilyet!
Nagyon kivancsi vagyok mar, hozd azt a frisst mielott kilyukad az oldalam!

RiRi írta...

Szia!!!

először is : ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!!
másodszor: ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
harmadszor:ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

Itt fogok meghalni!!!!! (Szerintem nem csak én) Jazz embereket ölt!!!! Embereket ölt!!!! Embereket ölt!!!!

Van pár gondolatom ami eszembe jutott:
1.Jazz kinyírt egy embert(lehet hogy sőt biztos hogy többet is)
2.Alice még vele van
3. Tehát Ashley nemet mondot
4. Szerintem azért ölt embert mert Ash nemet mondott
5. Vagy azért mert mondjuk Ash azt hazudta hogy ő már nem szereti vagy ilyesmi.

Ezek jutottak az eszembe. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
én belehalok míg jön a friss!!!
Siess a fejivel!!!!!!!!! :))))))))))))))))

Pussz
Becky Writer

ui.: bebike98 voltam csak megváltoztattam a nevem és a képem :)

Megjegyzés küldése