2011. január 6., csütörtök

Sorry :(

Nagyon sajnálom, de mint már említettem a gépem sajnos rossz, és úgy döntött, hogy a mai napot választja annak, hogy végleg felmondja a szolgálatot. Sajnos minden mentett adatom azon van rajta, így az elkezdett fejezet is. Igen már elkezdtem a következőt, de most jelen pillanatban nincs kedvem írni. A gépem elvesztése - már ha mondhatom annak - nekem nagyon fájdalmas volt, eléggé a szívemhez nőtt, annyira, hogy a délután még sírtam is. Lehet, hogy gyerekesnek tartjátok, hiszen csak egy laptop amit lehet pótolni, de nekem még is sokat jelentett. A fejezetet nem tudom mikor hozom, ha az adataim meg is lesznek, kell egy kis idő, egyenlőre még aludni és enni sem tudok. Remélem megértitek. Ha lesz erőm és kész a fejezet azonnal felrakom, ami körülbelül a jövő hétre várható csak. Egyenlőre ennyit szerettem volna, köszönöm annak, aki elolvasta a bejegyzésem. Még egyszer sajnálom. Kellemes délutánt, és jó hétvégét nektek.
Puszi
Ui: Hugicámm, nem tudom mikor tudunk beszélni, majd jelentkezem, szeretlek, puszi, szomorú Nővérkéddd :( :)

1 megjegyzés:

Brigi Bogyó írta...

Drága Nővérkém! :)
Először is, tudod, hogy én szeretlek, és mindenben melletted állok :'(
Ne aggódj, minden rendben lesz... Minden ki megérti, hogy mi van, és nem tudsz most fejezetet írni... Nincs gép, amivel meglehetne írni... És papírra én sem szeretem írni őket, mivel akkor nincs ihletem... Bármily furcsa, a jegyzettömb sem jó sem neked, sem nekem...

Ajánlom mindenki, hogy ne csesztessen, mert későn jött a fejezet. Örüljenek, ha megkapják... Ha jön, jön, ha nem meg nem. De ha annyira csesztetni akarnak vele, majd én megmondom nekik, hogy azokra legyenek kiakadva, akik már több, mint fél éve nem hoztak egy szót sem, csak leléptek...
Szóval, ha bármi gond van, csak dobj egy SMS-t, és felhívlak...
Tehát, ne aggódj, minden rendben lesz, és ha segítség kell, szólj nyugodtan... Rám mindíg, mindenben, minden körülmények között számíthatsz... :') Ha éppen fél kettőkor (éjszaka) érzed úgy, hogy fel kell hívnod, tedd csak meg nyugodtan, akkor még úgysem alszok :)

Imádlak :) :'( , és minden rendben lesz, ne félj.
Puszi, és óriásiiiiii ölelés:
Most már szomorú Hugicád :')

Megjegyzés küldése